Stan 1:
-Dobar dan,komšija!
-Dobar dan. Izvolite?
-Mi smo iz stranke Te-i-te,je l' imate vremena da vas priupitamo par pitanja?
-Pa i ne baš. Upravo sada...
-Odlično! Da li ste glasač naše stranke,i da li možda možete da nam kažete da li znate ko će u vašoj zgradi sigurno glasati za nas?
-Upravo sam krenuo da vam kažem da sam počeo da doručkujem,i da sada nemam vremena.
-Šta doručkujete?
-Ne razumem zašto je to bitno?
-Pa ako nije živo prase ili neka druga domaća, ili pak divlja životinja, neće nigde uteći,a ovo je sada nešto što se tiče budućnosti države.
-Ljudi,da skratimo ovo čavrljanje,mislim da je moja lična stvar za koga ću glasati i te intimne stvari ne govorim na hodniku, a sada me izvinite, idem da završim sa jelom! Doviđenja!
-Je l' vidiš, Dragutine kak'ih sve ima... e zbog tak'ih ova država ne može da krene na bolje!
Stan 2:
-Dobar dan,komšija!
-Dobar dan.
-Mi smo iz stranke Te-i-te,je l' imate vremena da vas priupitamo par pitanja?
-Naravno, hoćete ući unutra?
-Ne možemo, hvala, na dužnosti smo. Hteli smo da vas pitamo da li ste vi glasač naše stranke i ...
-Naravno! Vaš sam i srcem i dušom!
-Sjajno. Kako beše vaše ime?
-Milisav. Evo vam i lična karta, ako treba.
-E,odlično! Kažite mi,da ne znate možda ko bi još u vašoj zgradi mogao da glasa za nas na predstojećim izborima?
-Sačekajte samo sekund... evo, spisak koji sam SAM napravio. Nije mi bilo teško. Ovi ovde su sigurni glasači, ovi što sam stavio zvezdicu pored imena su mogući, jer su mi na hodniku pričali da su ljuti na ove iz druge stranke. Ovih par koje sam napisao zelenom bojicom se ne izjašnjavaju. E, a ovi koje sam napisao crvenom hemijskom, oni su beznadežni slučajevi. Ti  što su zaluđeni ,pa to je, bre, čudo jedno! Ja ne znam čime ih kljukaju tamo da toliko budu zagriženi za njih. Sigurno drogom!
-Au, gospodine Milisave, svaka vam čast! Je l ' možemo još samo nekoliko pitanja?
-Naravno,šta god treba!
-Znate da smo mi sad u kampanji za porast nataliteta, pa nas interesuje koliko imate dece?
-Dvoje. I sin i ćerka su venčani ,i oni imaju po dvoje!
-Svaka čast! A koliko puta nedeljno imate seksualne odnose sa svojom ženom?
-Pa, sad kad se zašlo malo u godine, onda možda jednom nedeljno-jednom u deset dana, a pre što smo se jahali, čudo jedno! Žena mi govorila: „De ,lakše malo, ne mogu posle da sednem pošteno, nego sve na jedan guz!“ A, jok ja! Ne slušam, nego rk-rk-rk...
-A koja vam je omiljena poza?
-Pa, zavisi od situacije. Kad dodjem pijan, onda mi najlakše da legnem na ledja ,a ona nek se zanima, a ovako, šta znam, možda od pozadi.
-Je l' uživate oboje u tom seksu?
-Nego šta neg uživamo! Znaš kako njišti ona u toku odnosa? K'o s Damjanovim Zelenkom da opštim.
-E, hvala vam puno!
-Nema na čemu! Je l' to sve?
-Sve.
-Nema problema, šta god da zatreba - tu sam.
-Dovidjenja, Milisave!
-Doviđenja!
-Vide li ti Dragutine,kakva je ljudina ovaj Milisav? Da nam je takih malo više...
-Vide,vide... Nego, a za šta će nam one informacije o tome koliko se puta nedeljno meću ljudi,  koja im je poza omiljena i to...?
-Ne znam ti ja to, Dragutine! Ovi ozgo su to tražili, a na nama je da to sprovedemo u delo i da ne pitamo mnogo.
-A, onda u redu.
KOJI DAN KASNIJE...
Stan 1:
-Dobar dan!
-Dobar dan...
-Mi smo iz stranke Te-i-te-2, i hteli bismo da vam postavimo par pitanja.
-Ljudi,već su mi dolazili na vrata iz drugih stranaka. Ne pričam javno o svom političkom izboru!
-Ali, stanite, mi imamo informaciju da ste vi član naše stranke i da vam je ona obezbedila posao.
-A je l' piše kako sam se učlanio i kakav mi je „ona“ obezbedila posao?
-Ne piše.
-E,pa vidite, ja sam nateran sad pred izbore da se učlanim u tu vašu stranku da bih dobio posao u bolnici, jer sam, jel'te, završio medicinski fakultet i nekoliko godina visio na birou. Nekoliko godina ništa, i onda, kao, odjednom me se pred izbore neko setio. Kada sam se učlanio, traženo mi je da donesem još 50 potpisanih pristupnica za tu vašu stranku kako bih dobio posao. Drugove i komšije sam morao da lažem da mi potpisuju da su korisnici zdravstvenog osiguranja. Obraz sam svoj uložio za to, i to za šta!? Da bi me primili u bolnicu da perem epruvete, brišem podove i pajem prašinu sa diplomom medicine!? Je l' sam se ovoliko školovao da bih postao čistačica!? E, pa, serem se i na vas i na vašu stranku! Ne moram da vam odgovorim na vaša pitanja!
-U redu, gospodine Markoviću, ne morate vi ništa, samo da znate, ja ću se postarati lično da posle ovih izbora više ne radite kao „čistačica“, kako vi kažete. Štaviše, nećete moći više nigde u ovom gradu, a verujem i u većem delu države, da se zaposlite - čak ni kao baba-sera! Sa nostalgijom ćete se sećati brisanja podova. Do viđenja,nezahvalni skote jedan!
-Ma,trjseupčkumtrnu...
Stan 2:
-Dobar dan!
-Dobar dan!
-Mi smo iz stranke Te-i-te-2 i hteli bismo da vam postavimo par pitanja.
-MRŠ!
-Au,šta mu bi?
-Nemam pojma.
Otvaraju se vrata stana 1:
-Je l' možete ,molim vas, da dođete ovamo?
-Zašto bi dolazili opet tamo?
-Nema veze, doći ću ja tu! Izvinjavam se za ono malopre, ne znam šta mi bi! Nešto sam nervozan ovih dana, brinem oko ovih izbora,  kako će proći i sve to, pa sam odreagovao onako burno. Nisam ja baš mislio to tako...
-Ma, nema problema, ne sviđa vam se rad naše stranke, shvatili smo.
-Neee, ma kakvi! Ja sam se dobrovoljno uvukao, mislim, učlanio u vašu stranku. Odnosno našu stranku! Imam problem sa temperamentom, pa sam onako odreagovao. Ja sam kriv, a ne vi, daleko bilo! Recite, šta god treba, odgovoriću na vaša pitanja.
-Dobro, 'ajde... Kažite mi, je l' znate još nekoga u vašoj zgradi ko će glasati za nas?
-Znam nekoliko, a do sutra mogu da vam dostavim spisak svih onih koji će glasati sigurno za nas. Taj komšija što vam je zalupio vrata je od ovih drugih, on ne posmatra politiku ispravno i ne glasa za NAŠU stranku, kao što to radim recimo,ja...
-Dobro, znate gde je sedište stranke i donesite taj spisak sutra do podne.
-Nema problema, šta god treba...
-Još samo par pitanja.
-Recite! Recite!
-Mi smo trenutno u kampanji za kvalitet vode u našem gradu jer stranka koja trenutno drži vodovod ne radi kvalitetno, pa smo hteli da vidimo da li ova loša voda koju pijemo iz slavine ostavlja posledice na vas i vaše zdravlje?
-Mmmmm... daaaa?
-Odlično! Kakve?
-Paaaaa, recimooooo, imaaam...često proliv.
-Uh, fenomenalno! Koliko često?
-Često često.
-Sjajno! Koliko redak?
-Šta koliko redak?
-...je taj vaš proliv?
-Baš redak. Kad sednem na šolju, samo jurne kao vodu iz creva da pustim.
-Vidiš ti šta oni rade našim građanima!? Mi kad posle sledećih izbora uzmemo vodovod, proliv kod građana ni kroz raširene prste neće moći da prođe!
-E, bravo! I zbog toga ću da glasam za našu stranku! I zbog toga što je najbolja!
-Tako je. Najbolja. Hvala na odgovorima.
-Ma nema na čemu, za našu stvar sve!
-Vidimo se sutra onda u prostorijama stranke.
-Vidimo se, naravski! A posle idem u našu bolnicu da čistim one podove, da se vidi sad pred izbore kako blistaju firme kojima MI upravljamo...


Vlajko Zmajovni

0 komentara:

Постави коментар