Мене смета слово Х. Ето, рекао сам и није ме срамота. Њега је, а за то ћемо направити и доказе, у наш језик утеро Иштван Хрвојев Соломан. Вазда се писало, још ондак кад се знало ко вози трактор, а ко отвара капију дабоме, елем писало се јер је тада било и писмених јер су тако били у могућности, елем писало се лепо: љеб, арамбаша, ашиш, оштаплери, рана, рвати, ајде, апси то, ероин, рапави курац. А сада ? Извршен је класичан згуз над језиком нашијем. 
Ево нпр. прочитајте ову дивну преписку нашега Душана цара и Милојициног малог, док овај није отишао да обилази манастире. 

Ономад на тромеђи 

"`Ало Милојце, ђе ћеш по овоме кијамету љеб те нејебо?
"Одо` до Бачког Доброг Поља, до онога Лабуса, `наш оног главатога арамбаше што зајеба сељаке за стајско ђубриво прије 14 љета."
"Па што ћеш тамо луда главо, набијем те на рапава курца?"
"Отидем узет ероина, донијо Усеин из Отоманије!"
"Е браво ти га брате мој! Оћеш дат мене мало кад се врнеш?"
"Оћу боле ме курац!"
"Говно мало алаво, главу ћу ти разбуцат!"
"Не море оштаплеру, оклен ми, морам и Спасу оставит квотер, даде ми шаку дуката"
"А ђе ти је Спасо, комбајне главати?"
"Излудио начисто, ено га ода го по град и свира армонику. Куне и попа и имана, и буду и шиву. Пук`о к`о кокица."
"Зашто побогу?"
"Прода га на тикет Ајдук у 93. Ижицка је неку ловарику, вели иде у Спалато јебат неком матер Рвацку. Ето тако ми вели. "
"Хах, јеба га отац у пркно незапрано, тај је саградио кућу Есусу Илу! Него кад је Спасо поч`о да се чачка јебо те фараон?
"Спасо? А да си ми здрав, још од кад му се онај шошон од брата иселио у Оландију."
"Пи!"
"А да ако Бог да среће да га баце у апсану док се не врнем па да га закинем за квотер!Прц! Габељ аветни већ три дана креће да купи рану за свиње и ил` оде код Есуса ил` купи ероина."
"Ццц...Дрогаш посрани!"
"Бија јуче до њи`...Матер Свјетлана му се вата за главу, сузе рони, већ им две мангулице крепале до сад.........Е одо ја, касним на шему."
"Ајд` здраво мајмуне"
"Мрш сељачино."

Да је Х добро и Вук би га им`о. 
Него ментоли јел више волите да пушите срПски или срБски курац?




0 komentara:

Постави коментар