Vidite, gospođo, to što ja ne bih zateg'o konopac, to nije zbog toga što sam ja jaka ličnost, već zato što se plašim da kevi ne sjebem luster, u stanu nemam ništa drugo za šta bih se okačio a luster nema nikakve šanse da izdrži telesinu od preko sto kila.

Nisam, do sada nisam pokušao, gospođo, planirao sam, jednom sam čak ozbiljno stao ispod lustera, gledao ga neko vreme i taman rek'o sebi: "Ma izdržaćeš, jebo ti ja mater, nemoguće da sam toliki baksuz da mi, pored života i smrt ne ide od ruke!", ali u tom trenutku nazvao me Stanimir kojeg iz nekog razloga svi zovu Rade i rekao mi da mu je ostala jedna flaša vinjaka od Đurđevdana pa sam rešio da odložim taj čin za neko nesrećnije vreme kad nema vinjaka.

Tačno je, sutradan nije bilo vinjaka, ali znate kako, čovek kad se probudi mamuran od vinjaka i kad vidi koliku erekciju ima, prosto mu bude žao da se ubije sad kad liči na čoveka. Jeste velika tragedija to što mi kurac daje obrise čoveka a ne kompletna moja ličnost, ali šta da se radi, lepo je kad je kurac dignut. Moćno. Ne, ne treba meni vinjak za erekciju. Sada? Gospođo, pa vidi na šta ličiš.




0 komentara:

Постави коментар