Za inat


-Ajmo ljudi, trojica nas je, valjda se možemo dogovoriti?
-Dvojica nas je, vidiš da je ovaj otp'o, kunta već pola čuke.
-Cimni ga, dosta je kuntao. Dig' se more!

-Akkk...

-Šta "akkk...", budalo, budi se!
-Pusti dečka da knjava, vidiš da mu nije dobro. Idi i završi to, šta se majmunišeš?
-Što ja da idem? Što ti da ne ideš? Ili on?
-On ne može, vidiš da nije ni za kurac, a ja neću. Idi ti, šta ti fali?
-Šta tebi fali?
-Ništa, ali ti si predložio, ti i idi.
-Pa baš zato, ja sam predložio, sada neka to neko drugi izvrši. Ili ti ili on. Neka ode on, šta fali, prošeta se malo, prijaće mu.
-Ne lupaj molim te. Idi tamo i ne dosađuj više.
-Dobro, ajmo da glasamo.
-Hajde. Ja sam za to da ti ideš, ti si za to da ja idem. I šta onda?
-Onda neka odluči ovaj bilmez.
-Ne može, on je neutralan.
-Zašto je on neutralan?
-Zato što je pijan. Pijan čovek mora biti neutralan. Ne može pijan da donosi nikakve odluke.
-Jebote, pa nismo valjda tolika stoka da ne možemo da se dogovorimo oko najprostije stvari. Trojica nas je, jebote!
-Ja se sa tobom nikad ništa nisam dogovorio kako treba, nikad u životu. Nikada! Kad si rekao da se nađemo kod česme u kraju, čekao si me kod česme kod banke. Kad si mi rekao da dolaziš po mene u deset sati, došao si u devet, a objašenjenje za to je bilo - pogrešno otkucana poruka. Ma kakav dogovor, mani me toga, pre bih se sa panjem dogovorio. Uostalom, kakve to veze ima što nas je trojica, ne kapiram?
-Ljudi organizovani u trojke razjebavaju neprijateljske armije, trojke su osnovne diverzantske jedinice i, iako ih je samo trojica, dejstvuju besprekorno. A nas trojica se natežemo oko ovih banalnih stvari...
-Nemoj mi ti citirati i tumačiti Đuru Čvorovića, demokrato jedan! Neću da idem! Za inat! Ti ćeš da ideš!
-Brate, što ja? Što ne bi neko od vas dvojice? Što ja uvek? Zar ne može neko drugi? Nisam ja dužan da stalno ja idem...
-E, ne mogu više da te slušam. Ti si lud čovek, ne može se sa tobom na kraj izaći. Daj pare, idem ja.
-Evo ti. ‘Ajde, ništa neće da ti fali.
-'Ajde m'rš u pizdu materinu, maloumniče jedan.
Prelazim ulicu i kupujem preko puta u pekari tri bureka s mesom, u kojem ima samo luka i bibera, i tri jogurta – protivotrova. Kusur od 30 dinara nisam vratio, za inat. Pošto je ovaj i dalje spavao, pojeo sam i njegov burek, iako nisam bio gladan.  Za inat. Ovom diverzantu nisam dao ni mrvicu bureka koji je pripadao onom pijanom konju, iako je kukao kako je gladan i da mu je malo jedan burek. Nisam mu dao, iz inata

Коментари