Složna braća


Ludi:-Ljudi, jeste videli vi ovo?!

-Koje Ludi?
-Šta?
-Koji moj se sad desilo?

L: -Gde vi živite... Sutra ako neko izađe na prozor dok bude ono govno prolazilo, biće upucan!

-Ne seri?
-Koga da upucaju, ko da puca, koje govno? Ti se opet napio, naduvao...?
-Ma našao opet babine artane.

L:-Kreteni, kakvi ste k'o tri balvana... Sutra dolazi ono američko govno, blokran grad, ne smeju ljudi ni da prdnu a kamoli da izađu na prozor, usralo se govno, zbog njegove bezbednosti sad tu nešto šilje kurac. Je l’ gledate vi vesti, čitate novine?

-Ništa ja njega ne razumem.
-Ma čvakn'o artane, sto posto.
-Razumem ga ja, bre, sutra dolazi onaj Bander.
-Bajden valjda?
-Ma tako neki kurac, Bajder, tako nešto, jebo ga ti. Je li, Ludi, otkud tebi te informacije od bitnog značaja po bezbednost tog, šta je već?

L: -Američkog govneta?

-Da, govneta, ali koju već ima funkciju?
L: -Podpredsednik.
-Jeste, prdeli su na tv-u nešto o dolasku podpredsednik Amerike.
-Podpredsednik... Nije to obično govno. To je  veliko govno!

L: -Veliko, majke mu ga nabijem, dabogda umro!

-Otkud tebi te informacije, a Ludi? Udbašu jedan!

L: -Ćale mi rek'o.

-Znači, nije tačno.
-Gde tačno, ćale mu luđi od njega.

L: -Tačno je, jebo vas ja i moj ćale zajedno. - viknu Ludi.

-Tvom ćaletu je pola mozga uništila rakija.
-A drugu polovinu je uništio u kafanskim tučama, dobijajući flaše, stolice, nogare, čaše i ostali inventar u glavu.
-E, nije baš tako.
-Šta nije tako?
-Ne, jeste to za ćaleta njegovog tačno što ste rekli. Ali ovo za prozore, govno, bezbednost, pucanje... Tačno je to, to je normalna stvar kad ti tako neko mudo dolazi u posetu.

L: -Nije on nikakvo mudo, nego govno najobičnije. I pušite ga, debili, ostavite mog ćaleta na miru.

-Znači, tačno je to što kaže ćale ovog ludaka?


L:-Tačno, bre, pisalo i u novinama!

-U kojim novinama?
-Ma u "Kuriru", gde drugde.

L: -E nije u "Kuriru"!

-Nego?

L:-U "Alo". - odbrusi Ludi.

-Eeeeee, ako je tu pisalo, pa ja onda ne bi izlazio na prozor ni u Kozarskoj Dubici da živim. Šta je sigurno, sigurno je
-Ne, tačno je to, sigurno. To je standardna procedura kada dolazi tako neko mud... ovaj, govno, govno.

L: -A doakaće njima braća Koreanci, kad-tad.

-Ludi - Koreanac!

L: -Jebo te Koreanac!

-Brate Ludi, jebeš Koreance, smiri se, šta se primaš? Palimo mi u Somaliju, sa piratima, da malo mi karamo ta goveda, a?

L: -Jebeš Somaliju. Kad bi nas pustili na miru, pa da krenemo mi sami da rešavamo probleme...

-Dabome, use i u svoje kljuse, koji će nam Somalija.
-Jeste, jebeš Somalijce. Tamilski tigrovi bi nam više pomogli.
-Kakvo rešavanje problema, Ludi, rođače, brate, pobratime, pa ti si na uslovnoj, još ti samo fali optužba za genocid i da te posećujemo u Mitrovici svaki vikend dok nas ne penzionišu.
-Uuuu, sa Tamilskim tigrovima bi za dva dana umarširali u Kišinjev.
-Ja bi odma' krenuo na Bugarsku.
-Što na Bugarsku sad?
-Ma pusti ga, on ne voli Bugare.
-Nije da ne volim, nego znaš kako kažu naši preci: "Kad god se zarati, udri Bugarina, nikad nećeš pogrešiti". Pa tako i ja...
-Što kaže Ludi, samo da nas ostave na miru...
-Nije to rekao Ludi, to je rek'o Vojo Kecman.

L: -To sam ja rek'o malo pre.

-Jeste, ali je prvo rekao Vojo.

L:-Ko je taj Vojo?

-Ne znaš ko je Vojo Kecman?
-Ma zajebava se, kako može to da ne zna.

L: -Ne znam, ko je taj Vojo?

-Gle', pa on stvarno ne zna ko je Vojo Kecman?! Auuu, rođače... Ti si stvano lud i neobavešten.
-Vojo Kecman je rekao to, u fazonu, da hoće ove mirovne snage u Bosni da se povuku, bar na dva dana, pa da se pobijemo k'o ljudi.
-Vojo, bre, komandandt osmog ili kog već, krajiškog puka.
-Učesnik svih srpskih oslobodilačkih ratova, sem onog na Kosovu 1389.
-43. u Petrovcu ga napale ustaše prerušene u džbunje.
-Vojo tad ubio sedamn'est džbunova.
-Vojo bre rek'o onu čuvenu rečenicu ujacima i mujama, kako ono beše?
-"Mi smo ovde svoj na svome, a vi ste na mome!", to im rek'o.

L :-Gde im to rekao?

-U kafani "Složna braća", kod Fike i Mustafe Halimića, Fiko i Mute, znaš bre Fiku i Muteta.

-Gledao si bre, "Složna braća", Nele Karajlić...

L: -Znate šta?

-Reci?
-Šta?


L: -Jebo ja vama mater, da se nosite u kurac i vi i Vojo i Tamilski tigrovi i pirati i Bugari, jebo vam ja mater opet!


Коментари