Uzdravlje!


-Dobar dan.
-Dobar dan. Izvolite?
-Kondome,  je l’ imate?
-Imamo.
-Daćete mi jedno pakovanje.
-Koje želite?
-Nemam pojma, koje imate?
-Imamo ove, imamo i ove, ima i ovako nešto, ima i ovi sa raznim ukusima...
-Neću da žvaćem, to za ukuse me ne interesuje. Dajte mi neke normalne, obične, da posluže svrsi.
-Mogu ovi?
-Može, nema frke. Kol'ko para?
-150 dinara.
-U bre?! 150 dinara?
-Da.
-Mnooogo... Skupa penetracija...
-Zdravlje ipak nema cenu.
-Nema, kad vi ne kupujete kondome. Doviđenja.
-Doviđenja.


Par metara nakon izlaska iz apoteke

-Šta je čkapi, i ti doakao, a?
-Šta bre? O čemu ti to?
-Satrlo te nešto, napokon. Biće ukop, a?
-Šta bulazniš?
-Vidim izlaziš iz apoteke, mora da si išao po lekove. Teška neka bolest, je l’ da? Otegnućeš papke, je l’? Hoćeš, hoćeš, daće Bog.
-Jesi probao sa lekovima?
-Nisi bolestan, znači?
-Nisam.
-E jebiga. Ja se taman ponadao. Taman bi se najeo i napio na sahrani tvojoj. Sin jedinac, bilo bi klope i pića kao da je svadba u pitanju.
-Ja sam ti rekao, umreću tek kad tebe potapšem po spomeniku i kad ti na grob ispustim 2l piva, iz bešike.
-Pa što onda ideš koji moj u apoteku?!
-Kupio kurtone.
-Šta će ti kurtoni?
-Da ih navučem na kurac.
-A gospođa je?
-Šta te boli kurac.
-Koje si kupio? Romed?
-One skuplje.
-Auuuu. Ima se, može se.
-Aha. Nakon upotrebe ima da nosim kod vulkanizera da ih krpim. Vidimo se.
-'Ajde uzdravlje!
-Čuj, uzdravlje, a malo pre se tek ponadao da ću da odapnem.
-Baksuz sam ja, ja šta kažem dođe sve suprotno od onoga šta sam rekao i šta sam poželeo.

Ispred ulaza

-Gde si komšo, kako je, šta ima?
-Dobar dan komšo. Evo, nema ništa. Bar ništa pametno.
-Ako, ako. Kome je šta pametno dobro donelo. Škola, zdravlje... Kako je to?
-Dobro je.
-Prcaš li šta?
-Onako... malo...
-Ako, ako. Prcanje i cirkanje, jedini način da se ostane normalan u ovoj dilkarnici.
-Tako nekako.
-Pazi se samo komšo. Vidiš kakvih bolešćura ima.
-Ako misliš na svinjski grip, ne boj se komšo. Ne planiram da jebem svinju ili krmaču.
-Nisi lud, bre.

Коментари