Fin neki svet




-Oooo, gde si bitango, nema te sto godina?
-E, žurim brate.
-Gde žuriš, nemoj zajebavati? 'Ajde popij pivu, gde ti možeš da žuriš?
-Idem do Neleta.
-Ma pusti njega, ko ga jebe, neka čeka.
-Ja ne mogu da čekam!
-Jedno pivo, na brzaka?
-Neću, bre! Idem da mu jebem malo mamu ja u pičku!
-Što da mu jebeš mamu?
-Govno jedno smrdljivo, najgore ono!
-Šta ti je čoveče, šta je problem?
-Ma, ništa. Nema problema. Jebaću mu familiju!
-Šta je zasr'o?
-Druk'o me kod ribe.
-Kako drukao?
-Lepo. Bili kod mene i dok sam se ja jebavao nešto po kuhinji, on joj je svašta pričao.
- Muvao je? ?
-Nije do toga još stigao. Samo joj ispričao s kim sam je prevario, kada, koliko puta, šta sam radio sve u izlasku, koga sam muvao, s kim se muvam... Samo to.
-Ne seri, jebote?
-Majke mi. Pa ne bih se sa tim zajebavao.
-Au brate, neverovatno. Verovatno se loži na nju, jebo mamu svoju bezobraznu...
-Ne znam šta drugo može biti. Ali da mi ga ovako utera nisam mogao ni sanjati. Oči kad mi ova nije iskopala kad smo sami ostali. Kad je krenula da priča, sve po redu, sunce ti jebem, ja se usr'o. Otkud sad ona zna za sve to, je l' unajmila privatnog detektiva, šta li je...
-Jesi siguran da joj je on baš rekao?
-Ma jesam, rekla mi je na kraju i ona odakle joj sve to. Ma jebaću mu mamu onu nenormalnu...
-'Ajde druže, da te ne zadržavam onda.


-Alo! Gde si, funkcioneru?
-"E, reci brzo šta treba? Nemam vremena."
-Ne treba mi ništa nego te zovem na pivo.
-"Ma kakvo crno pivo? Gde na pivo?"
-Evo me na klupici, sišao malo da se osvežim, ubi vrućina u stanu.
-"Ma beži, bre, kakva klupica, kakvo pivo..."
-Daj ne kenjaj nego silazi, ionako sviraš kurcu gore.
-"Odjebi bre, 'ajde. Nemam vremena!"
-Ala smo se ubezobrazili, jebalo majku...
-"Jebi se! Ne žele svi ceo život da klošare i da sviraju kurcu. Imam obaveza, čućemo se."
-Nećemo. Brišem broj. M'rš u pičku materinu!

-Ej!
-Idi, bre! Uplaši me!
-Izvini. Hoćeš ti pivo?
-Ma ne.
-Koji vam je svima danas?
-Pusti me, brate, u kurac. Je l' imaš kredita?
-Imam. Evo.
-Hvala. U frci sam nekoj, uplatio sam kredit malo pre i sve potrošio... Hajde više, jebote...
-Kakva je frka tebe sad uhvatila?
-Ne javlja se...
-Šta je, gde gori?
-Zovem drugara, da vidim ima li on neki keš na zajam.
-Šta će ti keš?
-Imam neku frku sa ćaletom, bolestan je nešto pa sad imamo cimanje oko toga. Lečenje, lekovi, doktori... A još nisam primio platu.
-Koliko ti treba?
-Bar nekih sto evra.
-Zovi Vladu, ima on keša sigurno.
-Ima, ima...
-Pa zovi.
-Zvao sam. I bio sa njim.
-I?
-I hoće da da. Ali da mu vratim 120 evra.
-Molim?
-Tako je.
-Od tebe traži kamatu?
-Jebiga, biznismen. Jebem ga u usta. Idem, žurim. Videćemo se.
-Jebem ti i narod i državu i ko ih izmisli...


Коментари