Najava kraja


-Hehehe. Neverovatno... Hihihihihi... Oca im jebem ludog... Heheheheheh...
-Šta si sad pročitao?
-Kakvi carevi. Film o zaljubljenom vukodlaku. Jebem ti lebac... Hehehehehe...
-Kako zaljubljeni vukodlak? Kako vukoje može da se zaljubi?
-Sve može.
-Kod njih će i mrtav konj da prdne. Šta je sad u pitanju? Povukodlačio se brale pa se zaljubio u neku trebu dok je naskak'o na vratove nevinih persona, pa sad 'oće da ne bude više vukodlak već da živi sa njom normalan život, ali pošto ne može odvodi draganu sa sobom na svoje skrovito mesto gde nema niti sunčanice niti petlova niti bilo čega od čega zenta svaki vukodak, a povremeno izađe vani po mrkloj noći ne bi li posisao čiju šiju i doneo klopu, osveženje i čiste gaće svojoj vernoj ljubi?
-Ne znam, znam samo da se vukodlak zaljubio. To mi je dosta. Hahahahahahahaha...! Majku im jebem... Prosto genijalno! GENIJALNO! Ja to moram da gledam!
-Ja neću, slave mi.
-'De bre ovo da ne gledaš, jesi lud? Pa ovo je veća zajebancija nego "Svemirci su krivi za sve".
-Nema teorije. Ja kad hoću da gledam film o vukodlaku, neću bre da gledam neku seka persu ili nekog Pepe le Tvora koji plete venac od poljskog cveća i recituje neke srceparajuće pesmice, da se zaklinje na večnu ljubav do groba i da sanjari o lepoj kući na kraju sela, gde će srećno i dugovečno živeti i zasnovati porodicu, unučiće izroditi. 'Oću, bre, krv! Potoke krvi! Da šikljaju iz vratova kao gejziri! Da grabi za pevalice i žene i decu, i starce i sve ostale. Nema nevinih! Zna se šta je vukodlak. Pa ne može se sprdati sa svim na ovom svetu, jebem mu mater. Nisu vukodlaci kokoš pa da ih šutira u guzicu k'o god stigne. Zajebani su oni.
-Dobro, jebo te vukodlak, jesi čuo ti nekada za umetnost, za umetničku slobodu, fikciju, i šta ti ja znam.
-Batali te šuplje priče. Zna se šta je vukodlakov posao.
-A gotivno ti je da vukodlak igra basket?
-Nije mi gotivno, ali basket je bar sport, dvoboj na terenu, nadmetanje i te fore.
-Pa i ovde se nadmeće za ljubav te ribe.
-Zaljubljeni vukodlak je gej! Pazi ti to, nežni vukodlak. To ne biva. Šta je sledeće? Film po bajci "Tri praseta" sa radnjom u Teheranu? A Ahmadinedžad da bude zli vuk kojeg će tri praseta na njegovoj teritoriji da izdriblaju?
-Pa i to bi bilo do jaja. Dobra ideja, jebote.
-Ne može to tako, bre. Nabijem ja te režisere. Na ovoj planeti je prošlo vreme kad su jaganjci jebali vuka. Sad je došlo vreme da vukodlaka lože ribe koje nemaju menstruaciju. Kako se bliži ta 2012. godina, sve sama katastrofa do katastrofe. Još će i Lukašenko da piše spomenar a Kim Džong Il da roštilja sa Obamom.
-Razumeš se ti u umetnost kao Marica u kriv, crni Obamin kurac.
- Ma ti se bre tako razumeš. Ok je to, umetnost, stvaralaštvo, ideje, kreativnost, ali zna se šta je šta. Ja to očekujem od vukodlaka. Isto brate kao što očekujem da kad vidim međeda, da me on ili pojuri, uhvati i rastrgne ili da nezainteresovano prođe pored mene, bez da obraća pažnju, i u prolazu da mi šmekerski odalami ćušku. Međed koji tako ne postupi nije međed već neki američki peder grizli, panda neka, tako neki đubraš.
-Meni je bolje kad su medvedi prikazani kao u crtaću "Mece dobrići". Smešniji su mi.
-Ti se baš uveliko spremaš za onu paradu, vidim ja. Gotivniji ti ti retardirani pederčići maskirani u međede od, na primer, Boleta iz "Generalove radnje"? Ti si za lečenje!
-Ne seri bre, baš su do jaja ti medvedići. Gledao sam to kao klinac.
-Voimjaoca! Da se ja pitam, ja bih za takvo srnavljenje ugleda, lika i dela vukodlaka i međeda slao na robiju. U gulag pa neka ti pomognu medvedići. Izvitoperio se ovaj svet, sve otišlo do mojega. Još će i vuk postati umiljata mačka.
-Pa kad ga jaganjci jebu, za bolje i nije.
-Sve se nadam da do toga još nije došlo. Bar nisam do sada čuo da su lovci u nekoj hajci navatali nekog vuka. Ne da se vuk, živeo on meni i posle 2012.
-Gledao sam ja pre kod Memedovića u emisiji, savatali neki lovci vuka.
-E jebo ja njima mater! To nije vuk, to je peder. To je možda taj tvoj zaljubljeni vukodlak. Ili meca dobrić u vučijoj koži. Vuka mogu samo da u'vate, al' za đoku.
-Dešava se, jebote. Uostalom, šta si zapenio tu sa tim teorijama, ovo je film, jebote. Kapiram da je smešno gledati ga, ono, debilno smešno, kao "Slatko od snova", ta neka fora.
-Ama ne može! Ne može zaljubljeni vukodlak! I ende! Onaj u Georgiju i aždaji šalje invalide na front, ovaj pravi od vukodlaka Bosiljčića, ti lovci kobajagi ulovili pravog vuka... Pa dokle više, dokle!?
-Ja sam konj što sam i pominjao ovo.
-Nego šta nego si konj, konju jedan!
-Ma duvaj ga.
-Takvi ko ti bi prihvatili i novu verziju "Ko to tamo peva" u kojoj Taško Načić ne bi stigao autobus a Bata Stojković bi se utopio posle strmopiždavanja sa mosta.
-A u "Balkanskom špijunu" Đura bi bio na platnom spisku Jakovljevića.
-Napolje!!! M'rš, džukelo jedna!!!

Коментари