Anegdote


Sretnu se Josif Vasarionovič Staljin i Boško Drljić Gandor na nebu.
-Gandore?
-Izvolite, druže Staljine?
-Uhvati li ti onu tvoju zmiju Nirdalu?
-A da uhvatite vi mene za kurac, druže Staljine?

Pecao Josip Broz Tito i ulovi zlatnu ribicu.
-Vidi, zlatna ribica, majku joj jebem da joj jebem...
-E, matori, puštaj me, ne jedi govna! - reče mu otresito zlatna ribica.
-Aaa, pa ne ide to tako. Puštam te kad mi ispuniš tri želje.
-Ma, ispunim ti mamu, budalo ćopava. Triput! - reče mu ribica, a potom ispljune udicu i ode nazad u vodu.

Šeta se Hitler kroz šumu i naiđe na Međeda.
-Oho, vidi, Crvenkapa. - reče Međed.
-Nisam ja Crvenkapa, ja sam firer! - povika Hitler.
-Dobro je Crvenkapa, šta se primaš? Deder ti meni reci šta imaš u toj torbi?
-Imam poverljive planove u vezi sa Trećim Rajhom. I nisam ja Crvenkapa!
-A kondoma nemaš?
-Najn!
-Devet? Al' si ti opremljena, a nimfomanko moja?
-Kažem, nemam!
-E jebiga, moraću te prčiti ovako, bez kondoma. Ma ne smeta to tebi, je l' tako Crvenkapo?
-Čekaj Međede, ti si se zajeb'o. Niti sam ja Crvenkapa, niti si ti Zli Vuk.
-Ma nema veze, bitno je da se jebe.

Ulazi Če Gevara u javnu kuću i zatraži neku finu, lepu i sisatu radnicu.
-Vrlo teško, druže gospodine. Ni jedna od naših radnica neće da ima bilo šta sa komunjarama.
-Pa platiću trostruko više. - reče Če.
-Ne vredi. Ne pristaju ni za trista puta veću cenu.
-Dobro, imate li nešto drugo sem devojaka na meniju? - upita Če Gevara, u fazonu, daj šta daš.
-Pa, pravo da vam kažem, ima jedna koza, tu iza.
-Dobro, dovedi onda kozu, ne pitam šta košta.
-Vrlo rado, ali ne vredi.
-Zašto sad, oca ti jebem? - zaurla Če.
-Ni koze neće da se jebu sa komunjarom.

Dolazi Čerčil na trafiku da kupi pljuge.
-Komšo, ima li cigara?
-Ima.
-Koje imaš?
-Sve.
-Imaš Vinston?
-Imam.
-Daj jedan crveni.
-Idi kod Staljina pa popuši crveni, Vinstone.


U Hagu, Šešelj oslobođen optužbi. Sudija mu to saopštava i pita ga:
-Mister Šešelj, eto, slobodni ste. Nadam se da ste zadovoljni presudom?
Šešelj ustaje, nonšalantno otkopčava šlic i kaže sudiji:
-A lepo sam vam rek'o. Ajd sad svi u red jedan po jedan, pa da završimo sa ovim.

Zove Vjerica Radeta Džordža Buša na mobilni. Buš se javlja na telefon:
-Molim? - a Vjerica mu odgovara:
-Opalim te golim!

Dođe Toni Bler u posetu zoološkom vrtu u Beogradu. Vidi ga Vuk Bojović pa ga ščepa i baci u kavez, ljutito brundajući:
-Kako nedokazan majmun...

Коментари

Постави коментар