Mene pitaš?


-Hajde upadaj. Piči pravo pa levo, u dnevnu sobu. Može neko piće? Imam neki viski,  Smirnof...
-Imaš pivo?
-Sad ću da pogledam.
-Pogledaj pa daj.
-E jebi ga, ima samo dva komada lava.
-Pa koje treba da bude?
-Ja uglavnom pijem tuborg.
- Može i lav.
-To ortaci kad su dolazili pre neki dan uzeli lav. Inače ja uglavnom pijem tuborg.
-Ja uglavnom nikada. Dobra ti gajba. Sam živiš?
-Da.
-A gde su ti keva i ćale?
-U svom stanu. Ovo je moj stan.
-Do jaja.
-S kim ti živiš?
-Sa kevom i ćaletom, s' kim bih živeo.
-U brate, to je baš bedak.
-Pa i nije, gore bi bilo da imam babu na gajbi ili mlađeg brata ili sestru. To bi bio bedak. Ovako bar imam svoju sobu.
- Pa dobro, bar nešto.U svakoj nesreći ima sreće.
-Nije to nešto ni preterano velika nesreća. Jedino što moram da slušam svađu, raspravu i galamu po ceo dan i da često u njoj da učestvujem. Inače, nije loše.
-Ja bih izludeo da sam na tvom mestu.
-Da, kapiram.
-'Oćeš da srolamo nešto?
-Ma jok.
-Što brate?
- Imam pivo.
-Pa uz pivo, šta fali?
-Ne varim.
-Uopšte?
-Uopšte. Je l’ znaš ti da sviraš?
-Šta da sviram?
-Pa klavir.
- Slabo. Mislim, znam onako, ne’am pojma. Treba dosta vremena za to. Što pitaš?
-Vidim da imaš klavir. Što bi imao klavir ako ne znaš da sviraš?
-Ma to ćale davno kupio. Hteo sam ja da sviram, ložio sam se na to jedno vreme, kao klinac. U stvari, više se keva i ćale ložili, pa sam morao i ja sa njima da se ložim na to.
-Jesi išao u muzičku školu?
-Jesam. U stvari, nisam. Imao sam privatnog profesora klavira.
 - Nego, reci mi, što si me zvao, šta treba?
-Treba mi, brate, petsto jevreja?
-Dobro. I?
-Pa to, treba mi kinta.
-Dobro, treba ti kinta. Nego, što si mene zvao?
-Kako što, šta se praviš lud? Da mi pozajmiš.
-Ja da ti pozajmim?
-Što, brate, pa znaš da ću vratiti.
-Ok, vratićeš, nego da li si ti normalan?
-Kako to misliš?
- Odakle tebi ideja da ja imam tu kintu?
-Otkud znam, frka mi je, moram da pitam. Ako imaš, pomaži, vraćam duplo za nedelju dana.
-Troduplo da vraćaš ne vredi. Nemam. Da me uhvatiš za noge i istreseš pre će mi zub ispasti nego kinta.
-Dobro, ne mora petsto, koliko imaš? Dvesta, trista?
-Dinara da. Uostalom, znaš i sam.
-A tvoji? Imaju li oni šta?
-I da imaju, pre će dati u fond Al-Kaide nego meni. Pogotovo ne meni da ja dam nekome. Nema teorije. A uostalom, nemaju ni oni. Jedino juga da prodam, mada ne bi za njega toliko dobio.
-Gde ne bi, dobio bi sigurno. Znam ja kome može da se proda jugo, dobio bi i više keša.
- Ti si za Kovin, ne za klavir.
-Ok brate, samo kažem. A je l’ ima neko od tvojih ortaka?
-Nema niko. Znaš i to.
-A da vi skupite taj keš i ja vam vraćam duplo? Ma troduplo, za nedelju dana?
-Nije izvodljivo, znaš i sam. Nas sedmorica nismo imali ukupno pet stotina evra ni u Bugarsku na letovanje kad smo išli. Džaba razmišljaš u tom pravcu.
-Je l’ znaš bilo koga da ima na zajam petsto evra?
-Znam. Bil Gejts, Rej Alen, Džoni Dep, Željko Joksimović, Vjerica Radeta, Berluskoni…
-Nemoj me zajebavati, brate, ozbiljan sam.
-Znaš ti bolje od mene ko ima toliko keša, što mene pitaš? Uostalom, traži od tvojih.
-Gde bre od mojih, nema teorije, ionako sam ih oladio za grdan keš, nema šanse više da mi daju ni za lekove.
-Jesi se ti navukao? Šta je u pitanju, dop, belo? Koji kurac?
-Rulet, brate, rulet, jebem mu mater i ko ga izmisli.
-I nemaš od koga da pozajmiš? Pa zar je dotle došlo?
-Vidiš da jeste, jebiga.
-Ne znam šta da ti kažem, prodaj klavir ionako ti samo skuplja prašinu.
-Je l’ znaš nekog ko bi ga kupio?
-Ne, bre, otkud bih znao.
-Baš nikoga?
-Pa slušaj, mogu da pitam jedino nekoga ko se greje na drva, pošto ne znam nikoga ko svira klavir. Mada sumnjam da je neko toliko lud da da grdne pare za metar drva.
-Dao bih ga brate i za petsto evra.
-Verujem da bi, ali ne verujem da je neko lud da da i petsto evra za metar drva. Mada, iskreno, ja kad bih imao keša, kupio bih klavir sigurno.
-Što? Šta će tebi?
-Oduvek sam želeo da ga bacim sa terase i da čujem onaj zvuk kao iz crtaća.
-Petsto i tvoj je.
- Mrka kapa.
-Jebiga...
-Jebiga. Zovi tvoje i objasni situaciju. I pamet u glavu, jebem te u nju.
-Znaš kako kaže Del Boj: "He who dares - wins!".
-Da, ali Del je na taj način izgubio milione.

Коментари

Постави коментар