Primitivna gostoljubivost prema stranom turisti


-E brate, 'ajde na pivo.
-Može, silazim za pet minuta.
-E, a ja nemam kintu.
-Znam. Eto me za pet minuta.

-Pa što uze dva jelena?
-Šta sam trebao da uzmem?
-Ja pijem lav.
-Dobro, ja ću popiti i tvoje.
-Ne, ne. Popiću ja, ali što si sisa, što si uzeo jelen kad znaš da pijem lav?
-Hteo sam da pijem jelen.
-Pa?
-Pa boli me kurac što ti piješ lav.
-Mislio si da ja neću piti jelen pa će tebi ostati više? E tu si se zajeb'o, popiću makar z' inat.
-Da sam to hteo jednostavno bih ti rekao da neću da platim pivo, al' dobro.
-Gde si bio sinoć?
-U parku, gde si i ti trebao da dođeš.
-Išao sam do grada.
-Kako je bilo u gradu?
-Do jaja.. Zvao me Šomi da idem sa njim, došao Sonji neki ortak iz Engleske, pa kao da idemo sa njima u grad.
-I kako je bolo?
-Do jaja, Englez je car. Pokazali mu grad, znamenitosti i te fore, vodili ga na reku, cirkali, posle toga u izlazak, posle izlaska smo ga vodili na pljesku i tako to. Čovek se oduševio.
-Normalno da se govedo oduševilo. Prvo što takve ribe nije video u životu jer je Engleska naseljena gaborima, skotovima i grdobama.
-A ti kao znaš, bio si u Engleskoj?
-Nisam bio, al' znam.
-Ima li nešto da ne znaš?
-Ne seri. Drugo, logično da će se oduševiti klopi kad ceo život jede neka engleska govna, neke ribetine, krompir i tako ta sranja.
-Ma ti kao da nisi izbijao iz Engleske...
-Ne seri. Treće, nema šanse da ga je pivo oduševilo.
-Kaže da je dobro pivo.
-Laže, đubre.
-Što đubre, šta imaš protiv čoveka?
-Nemam ništa. Ne kapiram, što je to sad bio tebi dobar provod, tumarao si kao kreten vodajući nekog bilmeza po gradu? Izašao si na smor mesto gde izlaziš već deset godina i koja su dokurčila i Bogu i narodu i dobro ti je bilo sinoć samo zato što je bila neka engleska budala tu?
-Bar je bilo neobično. Ne dešava se svaki dan da izlaziš sa strancem u grad. A uostalom, upoznao sam dosta riba zbog njega. Sve su mu prilazile kad su čule da nije odavde.
-Pa šta ti imaš sa tim, ti ih sigurno nećeš jebati zbog toga što si bio u društvu sa nekim dripcem koji priča strani jezik?!
-Otkud ti znaš?!
-Eto tako, znam.
-Sve ti znaš, a najviše da kenjaš.
-Ne znam ko kenja, ja ili ti koji se tripuješ oko tog Engleza, oduševio si se kao mala beba kad se ukaki, k'o bušman kad vidi koru 'leba, a zbog čega - pojma nemaš.
-Dobro je, pobedio si.
-Naravno da jesam. Nego, je l’ ideš na svirku večeras?
-E, ne mogu.
-Šta, bre, ne možeš? Pa dogovorili smo se!
-Da, ali sinoć sam se dogovorio sa ovima cirkamo u kraju. Da pokažemo ovom Englezu kraj.
-Šta tui ma da se pokazuje? Kraj ima sto kvadratnih metara površine, šta tu ima da se pokazuje? K'o da nikad nije video beton i travnate parcele? Pokaži mu gde se ljudi drogiraju, koja su pogodna mesta za bambusanje kurvi, gde te je Mile pretukao kao vola u kupusu. E, da. Obavezno mu pokaži gde je njegova domaćica izgubila nevinost, po stotinu puta.
-Daj ne seri, keve ti, koji ti je? Izvini, jebiga, dogovorili smo se sinoć da večeras cirkamo u kraju.
-Pa dogovorio si se i sa mnom da ideš na svirku, koga bre zajebavaš? Šta, ložiš se na Engleza?
-Jebo te Englez, jebote, dogovorio sam se, izvini. Ružno mi je da ih ispalim.
-Mene možeš da ispališ, šta te boli karinger, a?
-Nije tako, brate. Uostalom, koji kurac da idemo da svirku? Ionako će biti sranje, neće biti ni trideset ljudi.
-Ne seri.
-Bolje da izblejimo u kraju večeras, biće piva, biće i nekih riba, biće i taj Englez...
-Dosta više sa tim debilom, jebo te on da te jebo on!
-Šta si se navrz'o na čoveka, niti ga poznaješ, ništa...
-I ne želim da ga poznajem, ko mu jebe mater. Dabogda mu kraljica rodila Kineza! Dosadan si više sa tim, pa da si plodio mis sveta, da si dao odlučujući gol u finalu svetskog prvenstva, da si Tajsona nokautirao, ne bi bio tako srećan kao zbog tog poznanstva sa tim inostrancem.
-Ma lik je do jaja.
-Blajzni mu onda ista. Dosta više sa tim kretenom, šta si se isprimao, Englez pa Englez. Je l’ rogat da mu se tako isčuđavaš?
-Nije rogat već si ti ovan najobičniji. Šta ti je čovek skrivio pa ga tako pljuješ? Što si tako negativan?
-Ma zabole me, čemu polemika sa osobom kojoj je IQ kao temperatura u januaru... Nego, šta je sa hiljadu dinara?
-Šta?
-Šta se praviš lud, hiljadu dinara mi duguješ, sinoć si trebao da mi vratiš?
-Da, ali... Ovaj... Znaš, sinoć u gradu sam pukao svu tu kintu, jebiga... znaš kako je...
-Šta reče?
-Pa znaš jebiga... Prvo smo uzeli neko pivo na Savi, pa smo izašli u grad, pa sam obrnuo turu, pa pljeska...
-Jebem ti panajiu, umesto da mu izotimaš sve pare, kao što bi uradio svaki kršten čovek, ti moje pare trošiš plaćajući ture toj vucibatini engleskoj, popišam mu se i na Big Ben i na Stonhendž i na Vembli i Bekama, magarče maloumni?!!!
-Smiri se brate, vratiću ti, koji ti je?
-Daj to pivo!
- Ej, šta ti je... Čoveče, vrati mi pivo.
-M'rš, đubre!!!

Коментари