Sve i odma




Sveobuhvata i poučna reklama namenjena za prikazivanje pre utakmice da se, nakon njenog početka, ista ne bi prekidala svakih pet minuta zbog EPP-a:

Ispred Miškovićevog šoping mola u kom je sniženje nikad veće, gde može i na rate i s kamatom i na čekove i na kreditnu karticu Master kard koja se može dobaviti u Hipo Alpe Adra Meridijan Delta Rajfajzen banci, parkira se najnoviji mercedes E klase, kasko osiguran u Societe Ženeral osiguranju, ful oprema, koža, klima, lamperija, servo volan. Otvaraju se vrata. Iz automobila metalik sive boje izlaze i zableštaše najnovije cipele marke Prada, muški model, komada dva - ceo par. Za cipelama izađe i najnoviji model odela, sako i pantalone od prirodnog materijala, made in Prvi maj iz Pirota, frizura Mikija Panjkovića i Sweet years majica ispod odela, iz kolekcije proleće - leto 2010. Uplaćuje se parking na sms broj 9111, putem Mobilne telefonije Srbije, lidera u telekomunikacionim uslugama na prostoru od Horgoša do Bosilegrada. Zatim se čovek oribanih zuba Kolgejt Totalom, koji najpozitivnije ocenjuje Svetska stomatološka organizacija, i obrijanog uz pomoć Žiletove aparature, afteršejvisan Aksom i osvežen ispod pazuha Reksonom u stiku,naprskan Diavolom k'o Antonio Banderas, uputio u ulaz u jednu od karika čitavog lanca Delta imperije, stazom koju je asfaltiralo resorno ministarstvo u rekordnom roku. Sa raznih štandova uzima preko potreban materijal i robu: Samsungov plazma kolor televizor sa mnogo inča, karton Hajneken piva natočenog u MB pivari, novu knjigu Vidojkovićevu, gumenu seksi lutku na naduvavanje sa likom Brankice Stanković proizvođača "Tigar", platinsku dugmad za najnoviji zastavin Fiat automobil i Podravkinu juhu. Sa kolicima, takođe proizvedenim u kragujevačkoj Zastavi, prelepi, urbani, doterani, sređeni, ambiciozni, perspektivni, opstimistički, namirisani, nasmejani, načitani, obrazovani i moderni čovek, sa licem bebe i nežnom kosom, mlad duhom i neumoran, pravi i očigledni pripadnik Druge Srbije, dolazi do kase. Prelepa prodavačica, punih, napućenih usana, nakarminisanih Maksfaktorom, predivne, senzualne, lepršave, zavodljive,intenzivne kose, ofarbane Garnierovom plavo platinastom bojom, nakvarcovana u solarijumu kozmetičkog salona " Đipsi ten", dekoltiranih golemih grudi, proizvedenih udruženim radom fabrike za proizvodnju stakla iz Paraćina koja je obezbezdila neophodan silikon i ordinacije za estetsku hirurgiju "Estradna zvijezda", koja je zadužena za realizaciju projekta. Zbunjeno i hipnotisano gleda u kupca dok joj joj je na licu raširen blago teleći osmeh koji otkriva blistavo bele zube, ručni rad stomatološke klinike "Anđeoski kez". Pogled joj je fiksiran u jednu tačku a lice, negovano Niveinom kozmetikom, deluje krajnje blentavo, kao čoveku koji hoće da kupi stan u naselju Belvil a nema uslove i još, pri tom, ne zna da Eurobank daje najpovoljnije stambene kredite. Kao opijena Jelen pivom, gleda negde, a ne zna se gde. Muškarci znaju zašto. Kupac naručuje Bonuks, ali ona ne reaguje. I dalje je hipnotisana. Umesto toga, daje mu listiće za naredno kolo igre na sreću Loto. Ne zna šta radi. Očigledno joj treba guarana. Mušterija joj maše pred očima albumom sa samolepljivim sličicama Milana Stankovića, ali ona uopšte ne reaguje. Čak ni najnoviji hit Gorana Bregovića i Zdravka Čolića koji odzvanja preko razglasa ne može da joj skrene pažnju. Ukopana u mestu, ona blene neprestano u lepog čoveka ali pogled joj je mutan, kao na prvoklasnom heroinu proizvedenom u oslobođenoj zoni Avganistana pod vlašću mirnodopskih trupa SAD-a a distribuiranog u Srbiju od strane vladajuće grupe nepriznate države Kosovo. Kupac je poliva Voda Vodom, vrhunskog mineranog sastava i prodavačica se malo osvestila kada je skrenula pogled ka kasi i poče da sabira. Podiže pogled i saopšti cenu. U trenutku kada je opet ugledala lepotana-kupca, opet se ukoči i osta kao hipnotisana. Kupac izvadi iz džepa svesku u kocke, istrže list papira, poteže iz unutrašnjeg džepa sakoa Pelikanovo naliv-pero, napisa njime na listu "50 maraka", dada to pogubljenoj prodavačici koja je ponovo nastavila da se zblanjiva i zuri u nepoznato. Ona prihvati bez reči taj papir i stavi ga u kasu, proizvođača Galep group i mehanički otkuca fiskali račun, po pravilu koje nalaže Ministarstvo ekonomije Vlade republike Srbije. Kupac sa svojim stvarima ide ka izlazu, gde ga pozdravlja hostesa, članica agencije Mis Srbija, rečima: "Glasajte za nas, glasajte za Evropsku Srbiju!".

Nosite leptir mašnu. Budite i vi deo Druge Srbije. Hipnotišite njome ljude oko sebe i plaćajte sve svoje obaveze sa listom iz sveske na kojem piše "50 maraka". Ne postoji ništa šta ne može da se uradi. Samo treba nositi leptir mašnu.

MINISTARSTVO KULTURE I LOOK-a VLADE REPUBLIKE SRBIJE - KAMPANJA ZA POBOLJŠANJE STAJLA GRAĐANA SRBIJE

Коментари

  1. Ja tebe samo hvalim, ali moram, kad je tako. :-) Kako si samo sve "brandove" i fukare nagurao u scenario, to je sjajno. Zamisli tu parodiju snimljenu, aaaaa, pa još zabodenu na nekom TV kanalu. A za leptir mašnu, tu si me "dirnuo", jerbo sam je i ja pomenula u poslednjem postu. ;-P

    ОдговориИзбриши
  2. Ne na nekom kanalu nego na Tijanićevoj javnoj kući eUropske Srbije. Isključivo tu i niđe drugde.

    ОдговориИзбриши
  3. Palo mi je to na pamet, ali nisam htela da te mainstream-ujem odmah. :-))

    ОдговориИзбриши

Постави коментар