Lapot


-Ej! Eeeeej! Ooooooo!
-Gnjaaaaaaa...
-Ej, sine, ej! Vidi ga, kao spava, mene našao da folira, pizda mu materina...
-Ae, beži.
-E, spavaš, a? E, pazi ovo. Izjebu me za deset soma.
-Spavam...
-Pazi, sad uzeo da proverim onaj tiket od pre neki dan. Uhvatim ove kretene, uhvatim i ove degene iz keca, ovi bilmezi mi dođu na samom kraju, ove dileje lagano prošle...
-Beži...
-I, gledaj ovo, jebeni austrijanci me odjebu.
-Dobro...
-Ma kurac dobro bre, vidi mamu da im jebem! Kako mi ga uteraše.
-Spavam, bre.
-E, a juče nađem ispred maksija neki novčanik, pun dolara, kanadskih, američkih, ima i evra i dinara, k'o banka jebote.
-A?
-Da, bre. I odnesem ženi. Jebeš ga, bio sveti Ilija, neću da me prati maler. Počastila me rakicom. Možda danas dobijem na kladionici, video je to valjda sveti Ilija.
-Dobij...
-E, a da mi daš cigaru? Nemam ja, a ne idem još do grada. A mrzi me da silazim, pa da se penjem.
-Idi liftom.
-Ne zajebavaj, ja tu ne ulazim. 'Ajde daj cigaru.
-Nemam... spavam... ae...
-Imaš, nemoj jebavati, uvek ti imaš. Ajd daj, ne zajebavaj.
-Nemam!
-Imaš neku kintu onda? Daću ti ja kad se vratim, treba da idem do banke kasnije da podignem neku kintu. Stigla mi kazna od dvanaest i po soma da platim, sva sreća u ratama, mamu im jebem pandursku.
-Nemam! Molim te, idi, molim te...
-Za tiket, da bacim jedan, 50 dinara? Sad kad krenenem da svratim preko puta?
-Šta sam ti ja, Bože, zgrešio da imam ovako ludog oca?
-Mr'š pička ti materina, koga ti nazivaš ludakom? E, kad smo kod ludaka, znaš kakav sam film gledao, neka riba se firca sa nekim pacijentom njenog muža, psihijatra. Dobra riba, onako, matorka, taman za mene. A ni tebi ne bi falilo ništa da oplajvaziš tako nešto. Je l' ima i to na internetu?
-Nemam cigaru, nemam pedes' dinara, nemam matorku, nemam film... Pusti me da spavam, osam je sati, koji ti je?
-Evo, idem.
-Hvala Bogu.
-A da vidiš za tu cigaru ipak. Znam da štekaš pod jastukom.
-Ne dam!
-A za tiket? Imaš valjda, ostalo ti od sinoć bar 50 dinara? Vratiću ti ja duplo. Eto, imaš sto dinara kad se vratim.
-E, ćale?
-Imaš, a?
-Jesi čuo nekada za lapot?
-Nisam, šta je to?
-Veruj mi, uskoro ćeš videti.

Коментари

Постави коментар