Veliki inkvizitor broja 15.


 Podrum u zgradi broj 15. Skup stanara.
-GDE JE OPTUŽENI?
-Tu je, u Đurinom podrumu. Vezan je!
-DOVEDITE OPTUŽENOG!
-Trk po barabu! Ajde vi sa trećeg, idite po njega!
-Kakav kurac optuženi! Taj je okrivljen! Kriv da ne može biti krivlji!
-Jebo ga kurac koji ga opravio!
-Odma ubiti gada! Evo ga!
-Pu, mamu ti jebem! Smradu!
-Dolijao je kreten!Ala ćemo mu jebat' mater sada, jooooj!
-TIŠINA! SVAKO KO BUDE OMETAO MOJE SASLUŠANJE OVOG OVDE, OVOG DEGENERIKA, BIĆE KAŽNJEN! NI MUVA DA SE NE ČUJE!
-Ćutite, oca vam jebem, sad će da bude zanimljivo!
-Skrati malo, odma da se ubije skot!

-TIŠINA!!! OPTUŽENI? ZNAŠ ŠTO SI OVDE?
-Nemam pojma. Zvao me komšija Đura da mu pomognem da izbaci neki stari šporet iz podruma, ali me udari ova kobila matora nekom motkom po glavi, umalo me ne ubi.

-Ko kobila, jebem ti seme iz kojeg si iznik'o?! Ih, što te ne ubih, grom te spalio dabogda!!!

-TIŠINA! OPTUŽENI, TI SI OVDE DA BI TI SE SUDILO ZBOG SVIH NEDELA KOJE SI POČINIO.
-Prema kome?
-PREMA SVIM OVIM LJUDIMA OVDE. I PREMA NAŠOJ ZGRADI.
-Ništa ja ovima nisam učinio, ako imaju neke primedbe i proteste, neka se žale na adresu Gospoda, ja ih ovakvim kretenima sigurno nisam učinio.

-Ccc...
-Slušaj ga samo kako vređa.
-Ma daj ga 'vamo meni da ga ja propustim kroz šake, mamu li mu...

-MIR U SUDNICI!!!
-Koja sudnica...
-I TI OPTUŽENI! SAMO NA PITANJA ODGOVARAJ!
-Podrum, rođače, kakva sudnica? Jeste li vi svi prehlađeni?
-DA POČNEMO. DA LI SI TI SVOJEVREMENO PRAZNIO ULUDO APARATE ZA GAŠENJE POŽARA, PRSKAJUĆI NJIMA PO ZIDOVIMA ZGRADE I TAKO DOVEO U OPASNOST ŽIVOTE SVIH STANARA?
-Misliš, mogao sam da dovedem, ali nisam jer nije bilo požara?
-ODGOVORI NA PITANJE!
-Nisam.
-ŠTO LAŽEŠ?
-Šta te boli kurac!
-ZNAČI, JESI. DOBRO. A DA LI JE ISTINA DA SI IZNOSIO APARATE ZA GAŠENJE POŽARA IZ ZGRADE I BACAO IH PO BETONU NE BI LI EKSPLODIRALI?
-Nije istina.

-Laže, lažov! Samo što se on izvukao a mog sina uhapsili zbog toga!

-IMAMO SVEDOKA DA LAŽEŠ. ZNAČI, LAŽEŠ.
-Daj, nemojte kenjati, ti aparati uopšte nisu bili iz našeg ulaza već iz crvenih zgrada i nisam ja učestvovao u tome, Duća i ja smo se grudvali a ovaj njen sin i još dvojica su se batrgali sa aparatima i pokupili ih panduri.

-Ma lupa gluposti! Daj da ga linčujemo, ne mogu više da slušam kako laže!
-Smrt!
-Smrt i ništa drugo!
-Jebo mu ja mater!

-DOSTA!!! ZNAČI, I ZA OVO SI KRIV, IAKO PORIČEŠ. IMAMO SVEDOKA, KAO ŠTO JE LEPO REKLA KOMŠINICA, TI SI. DALJE... DA LI SI TI ODGOVORAN ZA PALJENJE SKLONIŠTA?
-Nisam.

-Opet nije!
-Ovaj je gori od Šešelja!
-Skraćuj to! Daj da mu presudimo!

-Nisam, bre, ja zapalio sklonište. To je komšija od preko puta, to svi znaju.

-Ama, laže. Pa što bi praznio aparate za gašenje požara da nije hteo da zapali sklonište?

-TAKO JE. ZAŠTO BI TO RADIO?
-Zajebav'o se. I nisam ja sam to radio.
-SADA NAS TRENUTNO SAMO TVOJ SLUČAJ INTERESUJE. ZNAČI, JESI PRAZNIO APARATE, LOGIČNO, DA BI MOGAO DA ZAPALIŠ SKLONIŠTE. IDEMO DALJE.

-Dosta je i ovo. Daj da se sad konkretno pozabavimo vandalom!

-TIŠINA! E, SAD. ZAŠTO SI ZAPALIO ONU TRAVULJINU ISPRED GRADILIŠTA, KADA JE POLA NASELJA BILO U PLAMENU?
-Eto, digao mi se kurac pa zapalio je.
-ZNAČI, TI SI ZAPALIO. LOGIČNO, PRVO SI ISPRAZNIO APARATE ZA GAŠENJE POŽARA, PA SI ZAPALIO SKLONIŠTE. ONDA TI SE SVIDELO DA BUDEŠ PIROMAN PA SI SE REŠIO NA VEĆI PODUHVAT, DA ZAPALIŠ ČITAVO NASELJE. JE L' TAKO?
-Jeste.

-Eto, jesi čuo da jeste? Pa dosta je bilo. Čekamo mi na ovaj dan već dugo godina.
- Daj da mu ja pokažem čija majka crnu vunu prede!

-Jeste kurac. Ja sa tim nemam veze, to su ona dva bilmeza iz susednog ulaza, Krntija i Bulja.
-OPTUŽENI! NE PSUJ!
-Ma, nabijem i tebe, znaš?
-NEMOJ DA TI NAPAKUJEM I NEPOŠTOVANJE SUDA. BOLJE TI JE DA SE SMIRIŠ.
-Misliš, nepoštovanje podruma?
-MISLIM ONAKO KAKO SAM REKAO!
-Misliš ti kurac moj.
-DA LI JE TAČNO DA SI TI PODSTREKIVAO, TERAO, PRINUĐIVAO, UCENJIVAO I NAGONIO NA OVAKVE ZLOČINAČKE AKCIJE I OSTALE TVOJE DRUGOVE IZ ZGRADE?
-Nije.

- Mog sina je terao da gađa blatom prozore na stanu u prizemlju!
-A mog sina je naterao da skače sa drugog sprata u šljunak. Jadnik, slomio nogu!
-Mog malog je terao da pije vodku. Završio je zbog njega na ispiranju!

-Tvoj mali je stariji tri godine od mene.

-NE PREKIDAJ SVEDOKE, OPTUŽENI!
-'Ajde, baš da čujem šta još imaju da kažu.

-Moju kćerku je stalno maltretirao, čupao je za kosu, tukao i zajebavao!

-E, ne zaboravi da sam je vatao i za guzicu.

-Eto, je l' čujete? Ološ se time i hvali!!!
-Manijak, ljudi! Moju ženu stalno gleda onako, kao neki manijak kad uđe sa njim u lift.

-Reci onda ženi da nosi sa sobom drvo kad ulazi sa mnom u lift.
-ŠTO DRVO?
-Pre bih pohotno gledao drvo nego njegovu ženu. Pre bih drvo jebo nego nju.

-E, pa ovde je skroz u pravu.
-Šta je u pravu, pička ti materina?! Moja žena bar nije kurva kao tvoja!
-Čija je kurva?!
-Tvoja! I žena i ćerka!
-Sad ću ti jebati mater!

-MIR, JEBEM VAM GLAVE TE LUDE, SVIMA!!! MIR, DA NE BIH VAS IZVEO NA OPTUŽENIČKU KLUPU!!!
-E, stvarno, daj tu klupu, makar i optuženička bila. Ne mogu da stojim više.
- KO IMA JOŠ DA POSVEDOČI U VEZI NJEGOVIH ZLODELA?
-Imam ja da posvedočim. On je mog sina naterao da popije flašu rakije kad je bio peti razred. Zbog toga nije ni završio nikakvu školu. Nije mogao da dođe godinama sebi. Zbog toga je i počeo da se drogira. Zbog njega! Zbog ovog sotone ovde! Hvala Bogu milome, sad je prestao.

-JE L' ČUJEŠ, ANTIHRISTU! VIDIŠ KAKO SI UNIŠTIO ŽIVOT I NJENOM SINU I NJEGOVOJ PORODICI?

-Možda sam, ja se izvinjavam. Samo, možda je to i do toga što je ta porodica, realno gledano, nepristrasno,  luda da luđa ne može biti. Mislim, ova vaša svedokinja jedino šta radi je špijuniranje komšiluka, njen muž je alkos, ćerka ima par komada dece ali ne zna se ko je otac, a sin joj je ordinarna budala.

-Laže! Mi smo bili svi skroz normalni dok on nije naterao mog sina da popije tu rakiještinu. Onda je sve otišlo u pizdu materinu.

-MA ZNAMO MI TO. ZNA TO I OVAJ GILIPTER. SAMO SE PRAVI LUD. ZNAMO I TO DA JE ON LIČNO SVOJERUČNO CIGLOM RAZBIO ULAZNA VRATA NA ZGRADI.
-Nema šta ja da se pravim lud, činjenica je da njih ne bi ni u Kovin hteli da prime. I, da, da ne zaboravim, pre neko veče mi je pao limuntus na glavu sa plafona lifta. Šta da ti kažem komšinice, sin nije prestao da ti se drogira. Jebiga. Više sreće idući put.

-Laže! Hoće u crno da me zavije!

-A što se tiče stakla. Jesam, razbio sam. Slučajno. Gađao sam komšiju, ali sam razbio staklo. Ali to je plaćeno.
-JE L' VIDIŠ ŠTA SI SADA URADIO? SRAM TE BILO! RASPLAKAO SI KOMŠINICU. MALO JE ŠTO SI JOJ UNIŠTIO PORODICU, JOŠ I LAŽEŠ TAKO! BARABO!
-Komšinici se izvinjavam, ali staklo je plaćeno.
-JEBALO TE STAKLO! VIDI JE KAKO JECA, VIDI ŠTA SI ŽENI URADIO! ŽIVOTINJO!
-I odakle joj to da sam ja njenog sina navukao na alkohol? Ja i nisam bio sa njim kad je sljuštio tu rakiju i završio na ispiranju. Niti sam ga terao da pobegne iz bolnice.
-JESI, JESI. ZNAŠ I TI DA JESI.
-Ne znam. A odakle vi znate?
-REKAO NAM JEDAN ČOVEK. UOSTALOM, TO SE TEBE NE TIČE ODAKLE MI TO ZNAMO. BITNO JE DA ZNAMO.
-Ako nećete da mi kažete, ja neću više da se igram.

-Ama, šta tu ima da se krije. Jesi već komšinicinog sina poslao na ispiranje kad ste pili vodku?
-Jeste, pa rekao mi moj Miki. Ne bi mene Miki lagao.
-Eto vidiš. Kad si njenog Mikija poslao na ispiranje, logično je da si i Stevkinog sina poslao. Šta se sad praviš lud, majke ti ga nabijem?
-I sipao mu je nešto u piće, sigurno. Pili su njih četvorica, a samo mom Mikiju nije bilo dobro.


-A kako da sipam samo tvom Mikiju nešto u vodku, a da ne sipam i nama trojici? Mislim, pili smo svi iz iste flaše.
-NE ZANIMAJU NAS TE TVOJE METODE. NAS ZANIMA SUŠTINA. A SUŠTINA JE DA TI GODINAMA RUŽIŠ NAŠU ZGRADU, DA PODJEBAVAŠ NAROD I DA MALTRETIRAŠ I U CRNO ZAVIJAŠ SVE NAS OVDE.
-Malo se zezamo...
-DA LI JE TAČNO DA SI TI SPREJOM UNIŠTIO ČITAV SPRAT NA KOJEM SE NALAZI TVOJ STAN?
-Nije.
-KOMŠINICA SA TVOG SPRATA KAŽE DA JESTE. DA JE POD BIO SAV CRN OD SPREJA.
-Opralo se to.
-ZNAČI JESTE.
-Nije. Bilo je, ali više nije.
-BILO JE - ZNAČI JESTE. IDEMO DALJE. DA LI SI TI KOMŠA JOVI KRAO DASKE OD PODRUMSKIH VRATA?
-Nije tačno.
-KOMŠA JOVO, JE L' TAČNO?

-Tačno. Sjebo mi sve daske, kao dabar da je ušao u podrum. Mogao da uđe u podrum ko god hoće.

-A inače ne bi mogao.
-VIDIŠ DA JESI.
-Nisam. Mislim, nisam samo njemu.
-A I OSTALIMA SI. DOBRO... PRIBELEŽENO JE I TO.
-Trebalo nam za stubove, jebiga, hteli da igramo odbojku a od koga da pozajmimo ako ne od komšije.
-NE, NE. TO SE NAS NE TIČE. BITNO JE DA JESI. A DA LI SI KOMŠU ADAMA ZAJEBAVAO, PEVAJUĆI MU UVREDLJIVE PESME POD TERASOM?
-Jeste, tačno je. Skot nam porušio teren za odbojku i pobacao daske u kontejner.

-Nisam mogao da spavam od bitangi, po ceo dan mi lupali, drali se, svađali se i podkivali pod terasom.

-Pa nismo to radili u tri ujutru.

-Bez obzira!

-OPTUŽENI, PRESTANI DA SE RASPRAVLJAŠ SA KOMŠIJA ADAMOM.
-Ma, ko nam teren ruši nek nam kurac puši.

-Eto, vidite!

-DA PRIBELEŽIMO I TO KAO DOKAZ. DA LI JE TAČNO DA SI TI AUTOR GRAFITA U ZGRADI NA KOJEM JE PISALO, CITIRAM: "PODPREDSEDNIK KUĆNOG SAVETA JEBE ŽENU PREDSEDNIKA KUĆNOG SAVETA"?
-Jesam, to je bilo pre sto godina. Na to sam potpuno zaboravio. Genijalan grafit.
-ZNAČI, PRIZNAJEŠ?
-Priznajem, normalno.

-Dosta je više, 'ajde i ti završavaj!
-Počinje dnevnik, ajde požuri!
-Jebeš dnevnik, počinju Kursadžije. Brže to malo!

-SRPLJENJA MALO! SAD ĆE KRAJ!
-Stvarno, ubrzaj malo. Nemoj biti neažuran.
-KAD SE SVE UZME U OBZIR, ISKAZI SVEDOKA, ČINJENICE, LOGIKA, JASNO JE SVE KAO DAN. OPTUŽENI JE KRIV. DA ZANEMARIMO ČINJENICU DA NE GLASA NA IZBORIMA I DA SE SVIMA OKOLO HVALI KAKO CRTA MUŠKI POLNI ORGAN PREKO ČITAVOG LISTIĆA, DA SAMO UZMEMO U OBZIR OVA NAVEDENA DELA, TAČNIJE NEDELA, VIDI SE DA JE OPTUŽENI JEDNA OSVEDOČENA FUKARA, NEUGLEDAN ČLAN ZAJEDNICE KOJI RUŽI I GRDI NAŠ IDILIČNI ULAZ.
-Malo zasran, sa zapišanim liftovima, ali dobro, ne bih sad o tome da ne rasplačem opet komšinicu.
- TIŠTINA! TI SE, KOMŠINICE, SUZDRŽI MALO OD PLAKANJA, BAR DOK NE PROČITAM PRESUDU. NE OBAZIRI SE NA TO ŠTA BRBLJA OVAJ RAZBOJNIK. ELEM, DAKLE, STOGA, PRESUDA GLASI...
-E, komšo.
-ŠTA JE? ŠTA SAD 'OĆEŠ? ŠTA ME PREKIDAŠ?
-A je l' ulazi sve ovo u ingerencije tvoje i da li opis tvog radnog mesta i položaja koji zauzimaš dozvoljava tebi da se staviš u ulogu sudije i da donosiš presude?
-NA ŠTA KONKRETNO MISLIŠ?
-Mislim na to da li predsednik kućnog saveta može da osniva svoj lični tribunal?
-MOŽE. 'AJD SAD ĆUTI.
-E, onda u redu. Nastavite.

Коментари