"Поштовано Министарство, поштовани Министре, Поштовани Помоћници, Секретари, Заменици, Подзаменици, Надзаменици, Изазаменици, Исподзаменици, Дозаменици, Саветници, Саветници Саветника, Секретари, Заменици Секретара, Секретарице, Заменице Секретарица и сви остали Сарадници,
Oбраћам вам се овим путем из простог разлога што је 21. век и постоји могућност слања електронске поште која садржи извесне идеје, мисли, поруке, поуке, наравоученија, тумачења, савете, похвале, погрде, клетве и клевете, небулозе. Како је једна од најбитнијих, од многих најбитнијих стратегија за васкрсење, реанимацију, оздрављење, опоравак, подизање и стајање на ноге, а убрзо и сам прогрес, тачније, напредак ове напаћене и злостављане државе -  изградња бројних шифрованих коридора, аутопутева, путева, џада, шорова, вијадуката, космодрома, сокака и крпљење исти, што ће привући големе хорде странаца са скупим аутомобилима  да језде, крстаре, јуре и лете кроз нашу државу и остављају огромне паре на наплатним рампама – тачкама од изузетне стратешке важности по државу (неки научници сматрају да  Хитлер никада не би изгубио рат да је  имао српске наплатне рампе и такве приходе које они доносе). Међутим, у том плану има један проблем а тај проблем су паре. Како ствари стоје, тешко да ова држава може да окрпи и две слепе улице у Сврљигу. Како још ствари стоје, тешко да ће ова држава моћи да изгради и онај челични мост што га неки геније прода у старо гвожђе. И пре ће Буркина Фасо да изгради свој свемирски програм, своје лансирне рампе и свемирске станице у које ће својим сопственим спејс шатловима да шаље молдавске космонауте, тако стоје ствари. Не бих да критикујем, већ да предложим нешто. Добрим путевима странце не можемо привући јер их немамо, наши путеви и друмови су пожелели Турака, али се стих народне песме обистинио – Турака више нема и нема ко да их обрађује. Додуше, постоје индиције да ће Турци поново овде да оснивају спахилуке, али све и да се то деси, путеви и путна мрежа у нас неће бити више Ваш проблем, већ њихов. То и не би можда Вама тешко пало, јер би вам велику услугу учинили и скинули терет с грбаче одузимањем тих надлежности.

Као што знате, наш аутопут, чувени аутопут Братства и Јединства није добио име по заговараном братству и јединству некадашњих „наших“ народа и народности, већ по томе што се на њему, примењивало прокламовано Јединство, додуше, више него Братство, мада има разних људи. Ту се превасходно мисли на Јединство између туриста, путника-намерника, возача, камионџија и осталих који су се по њему кретали, и запослених на њему. Возачи, путници-намерници а нарочито камионџије су експлоатисали аутопут. Нарочито су експлоатисали и запослене на њему – проститутке, заштитни знак једног од симбола једне од покојних држава са ових меридијана. Оне су заштитни знак скоро свих путних праваца јачег интензитета саобраћаја који се на њима одвија, а нарочито се, поред аутопута Братства и Јединства истиче Каћка петља, мада не знам зашто ја ово Вама пишем, када сте ви у то упућенији од мене. То је Ваш посао, а ја посла немам. Немам ни аутомобил. Мој отац има југа, воли га више од мене јер је мало млађи па му дође као мезимац. Ја сам једном  кришом отуђио његовог мезимца и провозао га, али боље да нисам. Мењач не може да се убаци у рикверц, морао сам да га изгурам са паркинга да би кренуо. Потом се кључ у брави заломио, сва срећа па је у близини била кључарска радња. Након тога ми се сломио и зуб јер се нисам прилагодио условима коловоза и саобраћаја. Ја  мислим да ли ви у министарству саобраћаја имате посебну оперативну јединицу која ноћу иде по друмовима и чији припадници, наоружани крамповима, чукају рупе, продубљују и проширују. Ја сам гледао неке фотографије на интернету, па авион кад се закуца у земљу не направи ни  рупу просечне дужине, ширине и дубине, карактеристичну за наше друмове од изузетног значаја по државу.

Као што рекох, проститутке су основна обележја наше жиле куцавице, аутопута. И управо треба да их искористите максимално. Не, не мислим на тај начин, већ да их искористите у пропагандне, маркетиншке сврхе. Једино уз помоћ њих можете да привучете странце да дођу у нашу земљу и да експлоатишу наше путеве. Експлоатисањем проститутки до експлоатацијом српских (српског) аутопута. На тај начин би се повећао прилив девиза у рупу у државном буџету. Неки геније је једном приликом рекао да је криза шанса за нашу државу. Ово је та шанса. Само треба свету презентовати на што бољи начин најверније и највредније раднице на аутопуту, посебан акценат ставити на њихова знања, квалитете, умешност, марљивост, вредноћу, треба њихов портфолио и њихов сиви што квалитетније креирати, али то не би требао да буде никакав проблем. Велика већина људи који поседују дипломе нормалних факултета сво своје време након студирања проводи у писању биографија и безуспешном тражењу посла, па можете неког хонорарно упослити за писање сивија, и то вас не би изашло скупо – пакла нишке Дрине и 100 грама саламе. То се сад тако плаћа. И нарочито треба свету да презентујете изузетно ниске цене услуга проститутки Братства и Јединства. Ако што боље обрадите ово (маркетиншки) и ако на најбољи начин презентујете свету тај однос квалитета услуге и цена, ни грабовим моткама нећете моћи отерати белосветске кориснике српских друмова. Ионако слушамо већ годинама у назад водеће људи у овој земљи како маме странце да нас посете уз помоћ ноћног живота којим је Србија, а нарочито српска престоница богата (а Ви и сами знате шта то значи). Можете да употребите слоган, на пример: НИЈЕ ПРОВОД САМО КОД СПЛАВОВА - ЊЕГА ИМА И ПОРЕД ДРУМОВА.

Пошто сте утицајна личност у културним круговима наше напаћене и злостављане земље, можете да укажете свим оним нашим многобројним уметницама које се уметношћу баве из хобија, да се посвете својој главној професији која неодољиво подсећа на професију запослених госпођа на аутопуту Братства и Јединства и да своје знање, умеће, изглед и лепоту ставе у службу државе. Тада ће се горепоменута гомила странаца увећати за минимум 100 пута. Порет тога што ће се увећати буџет наше државе (напаћене и злостављане), упослиће се и индустрија паркинга, једина индустрија која ради – нагомилани број туриста захтеваће велику количину паркинг места, а то повећава број радних места паркинг сервисера и просперитет се већ да приметити. И то за мале паре и за кратко време. Како сам ја докона индивидуа, а познато је да докон поп и јариће крштава, израдио сам и пропагандни материјал који има за циљ да послужи мамљењу странаца да користе наше друмове и повећа промет како транзита кроз Србију тако и муштерија радница на аутопуту.

Срдачно,

Никола С. "

0 komentara:

Постави коментар